Thursday, March 17, 2011

si pipit

"jangan cuba untuk sayang saya"

**larangan kah...? adakah ini satu larangan...?


"tapi saya dah ter-sayang-kan awak.."

lalu,


monolog:


"salah ke saya nak sayangkan awak? tak luak pun~~ salah ke saya nak rindukan awak? tak luak jugak kan.. saya tak pernah mintak untuk awak sayangkan saya.. cukup sekadar nak menyayangi awak, je~" 

"dia cakap macam tu sebab dia tak suke ko la"

"tapi aku suke kat die.. how...?"

"angau~"



------x------x------x------x------


**mod si pipit: giler sendiri + frust giler bab*~~




pernah sorang kawan baik pipit tanye,

"apa yang ko pandang sgt kat ***** 2? sampai ko angau cam ni?"

"hati"

"tapi ***** macam ni, macam tu, bla bla bla bla, gitu gini.."

"so what? do i care..?"

"@#$%^&"


------x------x------x------x------



**kate orang kalo da suka 2, takkan nampak keburukan orang yang kita suka kan..


hmmm... susah la kalo da masuk bab hati dan perasaan ni kan..



kadangkala beginilah kehidupan, atas dasar pipit sama pipit dan enggang sama enggang, (*sekufu? whehehe) pipit mula sedar diri. Namun lumrah kehidupan, kadang-kadang si pipit ter-jatuh cinta kepada si enggang gak. adoi la pun~~


**ukur baju pada badan sendiri~~ pipit dan enggang mana mungkin terbang beriringan, chewaaahh...!


others said:


untuk si pipit:

"don't ever give up if you still want to try,
don't ever wipe your tears if you still want to cry.

don't ever settle for an answer if you still want to know.
don't ever say you don't love him if you can't let him go."


sekilas memandang jam... whoa...! da kul 4 lebih...? miza sori.. hadoi, lupe plak nak kejutkan mija.. dia suh kejut kan kul 2.45... jauh da tebabas ni, huhu..

ok, then.. babai :)



No comments:

Post a Comment