Sunday, March 27, 2011

studio lagi

hari ni ahad... dan esok isnin, makna nya hari ni hari menggila lagi tuk dak2 design base macam aku, hehe.. dari semalam duk kat studio, takde la buat keje sangat coz semalam macam mood nak men-design (rosak lagi bahasa) macam tanak datang lagi. stay up sampai pukul 8 pagi, siapkan sketch-up, dapat jugak la siap kan satu level walopun takde mood kan :) bravo naa...! 

pagi semalam nad bagi link ni, macam sesuai je.. we are young, we run free...stay up late, we don’t sleep... hehe (eh, asal aku asik hehehe je ni, cam nga gembira sangat kan, actually aku spatutnya sedih ari ni, haish, disorder2).. btw, enjoy this song...!


kul 8 pagi kepala da pening lalat, tido jap, bangun kul 11, terkejut.. apa la ter-mimpikan en.L, studio master aku. memang nak suh aku bangun wat design la kan.. bangun tido, siap-siap, sambung wat sketch-up lagi 1 level, breakfast? megi - mi goreng pluz asli :p

haaaa... ni dia breakfast aku sebab ari ni ari ahad, cafe fac aku tutup..!

lame-lame kat studio ni buat kulit kering, idung pun asik gatal-gatal je. letih jugak la ter-bersin je keje, huhu, so...



"prevention is better than cure"

adoi, kalo bakal mak mertua tengok ni, kompem rejected..! tak jadi nak wat menantu.. hahaha (gelak lagi..? apa yang aku hepi-kan pun aku tak taw :p ohhh.. maybe aku gembira sebab di crystal clear-kan semalam kot~ walopun agak tuuutttt.... tapi ok la, aku pikir positip je, smile naa~ :) yeah

2 comments:

  1. laaa, awat tak habaq hang kat setudio? hahaha. mlm ni kat setudio lagi tak? oh yeay, nmpk bantal dahh, nmpk bantal dahhhhhh :D :D :D :D

    ReplyDelete
  2. laa.. da ko xtanye pun, huhu.. bantal baru smlm bawak, toto kat uma g.. otw~ nanti kalo tanak jadi ayam yag nk kena export, dtg la tdo sini :)

    ReplyDelete