Friday, March 25, 2011

tahniah der

huhu... sedih bercampur gembira, kelakar pun ada, kadang-kadang berbalas mesej dengan salah seorang adik yang kini berada dalam kem, jarang-jarang je call, tu pun dia yang akan call sebab curi-curi. ni la mohamad syaderi mohd noor a.k.a ery. umo: muda 2 taun dari aku

nanti kalo dapat call dari dia lagi, perkara pertama yang aku nak jerit kat dia


"tahniah woii....!"


kenapa..? sebab dia berjaya keluar dari hutan dan berjaya buat senior-senior dia terkejut beruk. kenapa lagi? sebab dia diberi masa 3 hari untuk cari jalan keluar dari hutan, tapi pagi masuk hutan, petang da terpacak balik dalam kem.. tak sampai 24 jam pun, mane tak terkejut beruk mereka, orang lain merasa gak tido lam utan, tapi dia tdo dalam kem.. hehe


     "wa respek lu der"


haa.. tu la adik aku, hati kental, nak jadik askar, tapi mak aku tak bagi.. curi-curi gi interview (aku pun komplot gak time tu), alhamdulillah, sume dia lepas, time panggil interview ke-3, surat sampai kat tangan mak aku.. pandai pulak wat muka sedih pujuk mak aku.. lame jugak adegan pujuk-memujuk ni, akhirnya dengan berat hati mak aku lepas kan.. last interview kat Kelantan, dan sekarang tengah menjalani latihan kat kem PD. alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal lengan :)

No comments:

Post a Comment