Sunday, March 27, 2011

pHd...!

balik je dari kajang, miza bukak pintu terus cakap, jom oder phd.. hehehehe.. aku ngan nad ape lagi, dari minggu lepas mengidam~ hampir 30 minit menunggu, sampai jugak phd kami, ni la ghupe nye... taraaaaa...!

miza wat muke comel~
ni paling banyak makan

sambil makan sambil borak, macam-macam cerita keluar, gosip ngalahkan makcik-makcik nak gi beli ikan kat pasar, and juara story telling aku bagi kat miza *wink3* hehehehehee... nad aku bagi 2nd la.. nanti tambah lagi cite baru leh kalah kan miza, cube citer cube citer, whahahhhhahahhahahahhaha :D ni nak gelak guling-guling nih...!


punye la citer bagai nak rak, sampai tak perasan... da nak habis....! masing-masing kagum ngan diri sniri, bejaya sapu 2 large piza dalam mase yang... ermmm, lupe tengok jam, eksaited sangat ngan miza & nad yang beria-ria, balik dari obersi kate nye.. sorang dari korea, sorang dari jepon. aku je dari hutan sintok.. hehe

ok, hadiah tuk juara: sapu taik kucheng depan rumah...! TQ miza :)


1 comment:

  1. wow miza dah bole jadi mkcik cleaner..cayala miza....bole la aku balik ngn girang skali..

    ReplyDelete